I uge 44 flytter flere af vores afdelinger ind i en helt ny bygning – vi kalder den Center A. Udover flytningerne får vi også ny hovedindgang, en ny akutmodtagelse, flere p-pladser og så ændrer vi vores centernavne. Der sker altså mange forandringer i den kommende tid.