Patienttilfredshed Dagen efter operationen ringer vi patienterne op for at spørge til, om de har været tilfredse med forløbet i Dagkirurgisk Afdeling. SideindholdInden udskrivelsen tilbydes og aftales evt. telefonkontakt med patienten den følgende hverdag. Her stilles en række spørgsmål om deres behandlingsforløb med henblik på kvalitetsudvikling. Her kan du se vores model for, hvordan vi arbejder med patienttilfredshed i Dagkirurgisk Afdeling. Redaktør ahh-kommunikationsenheden@regionh.dk For at kunne sende din besked, mangler du at give dit samtykke. Indtast en gyldig e-mail-adresse. Bemærk: Denne mail er ikke sikker. Din mail bør derfor ikke indeholde personfølsomme oplysninger.Læs, hvordan du sender sikker digital post:https://www.hvidovrehospital.dk/digitalpost Skriv din besked: Indtast din email (skal udfyldes): Jeg giver hermed samtykke til, at Region Hovedstaden behandler oplysningerne i min henvendelse. Læs vores persondatapolitik Send Der er ikke registreret en emailaddresse for brugeren/gruppen