​​​

Serviceafdelingen

I Serviceafdelingen varetager vi en række af de opgaver der gør, at de kliniske funktioner på hospitalet kan udføre deres opgaver. ​​

I Serviceafdelingen stræber vi efter at være forrest i udviklingen af servicefunktioner. På den måde understøtter vi de kliniske afdelingers pleje og behandling af patienter.
Serviceafdelingen betragter Amager og Hvidovre Hospitalers afdelinger og medarbejdere som vores kunder og vi leverer ydelser inden for følgende områder:
 
  • Portørcentral
  • Hjælpemiddelcenter
  • Rengøring
  • Information og telefonomstilling
  • Lager- og logistikfunktion
  • Uniformsbutik
  • Sterilcentral
  • Køkken
  • Kantine og Café
 
Arbejdet i Serviceafdelingen er præget af høj faglig standard og professionalisme. Samtidig er personalet i afdelingen kendetegnet ved at udvise venlig, engageret og professionel kontakt til patienter, pårørende og afdelingens kunder. Derudover er afdelingens fokus at ledere og medarbejdere oplever arbejdsglæde, faglig stolthed og mulighed for udvikling.

Fødevarestyrelsens smiley-rapporter

Afdelingens smiley-rapporter

Køkkenets kontrolrapport

Kontakt

Medarbejdere

Kontakt medarbejdere i Serviceafdelingen (link går til oversigt over medarbejdere)

​Skriv til os

Hvis din henvendelse indeholder personfølsomme oplysninger som for eksempel dit personnummer eller oplysninger om dit helbred, skal du skrive til os på en sikker forbindelse. 


Du kan altid skrive sikkert til os med Digital Post via borger.dk (login med MitID)​



Har du generelle spørgsmål, der ikke indeholder fortrolige oplysninger, kan du skrive til os via e-mail

Redaktør