Cross Træning

Mandag 15-15.55 og torsdag 15-16 og 16-17

Kombinerer en masse forskellige måder at træne på. Det er alsidige konditions og styrke øvelser der kan udføres uanset dit konditionsniveau.

Vi udfører øvelser med kettlebells, kropsvægt, TRX, medicin bolde, vægtstænger m.m. Programmet vil altid være forskelligt men mange af øvelserne går igen.

Holdet starter med opvarmning, efterfulgt af gennemgang af alle øvelserne. Der skal være styr på teknikken og jeg hjælper dig igennem timen. Vi slutter af med strækøvelser der passer til den træning vi har været igennem.

Cross træning er en god mulighed for at måle og forbedre dit fitness niveau samt opbygge en velbalanceret stærk krop. Det er også et godt supplement til alt anden sport eks. løb og cykling.

Der er mange fordele ved cross træning, blandt andet skaber det en god balance mellem muskelstyrke og kondition. Det er sjældent kedeligt da træningen varierer meget.  Det er et godt supplement til anden sport det primært foregår udenfor og i sæsoner. Det giver en bedre kropsbevidsthed og øget fleksibilitet.

Cross træning er struktureret så der er mulighed for at forbedre sin form uanset start niveau.

Kom og bliv en del af fællesskabet i en to eller tre timer om ugen.

FB-gruppe:  HVH Crossfitter


Redaktør